Event aanmelden

HOE WERKT HET?

Je kunt je evenement aanmelden voor de Uitagenda Ridderkerk met behulp van ons aanmeldformulier. Als het evenement voldoet aan de voorwaarden, publiceren we deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de website. Je event is hierna terug te vinden in de agendafunctie van onze website.

Voorwaarden

Om een evenement te plaatsen op de Uitagenda Ridderkerk moet het o.a. aan de volgende voorwaarden voldoen:

Verder moet het evenement aan de volgende voorwaarden voldoen:

Voorwaarden evenement plaatsing Uitagenda Ridderkerk

Let op: Voor wijzigingen in locatie, tijdstip, datum of andere relevante programmeringsveranderingen, stuur een e-mail naar uitagenda@ridderkerk.nl met als onderwerp ‘Wijziging’. Wijzigingen worden zo snel mogelijk verwerkt.

Plaatsing op de Uitagenda Ridderkerkgeeft geen garantie voor goedkeuring van een eventuele vergunning. Vergunningen kunnen aangevraagd worden via de website van de Gemeente Ridderkerk.

DEADLINES

Er zijn geen vaste deadlines voor het aanmelden van evenementen. Het is echter belangrijk om te weten dat als een evenement ruim twee weken voorafgaand aan de datum wordt aangemeld, het kan worden opgenomen in andere promotieactiviteiten van de Uitagenda Ridderkerk. Het aanmelden biedt echter geen garantie hiervoor.

EVENT AANMELDFORMULIER

Informatie wijzigen of aanvullen?

Staat jouw evenement al online, maar wil je informatie wijzigen of aanvullen? Stuur dan een bericht met de titel van je evenement en de wijzigingen naar onze redactie.

HULP NODIG?

Heeft u een vraag of hulp nodig bij het aanmelden van een event? Neem contact op met de redactie van Uitagenda Ridderkerk.