5x met moeders op stap

Op zoek naar inspiratie voor Moederdag in Ridderkerk? Check hieronder onze 5 tips voor een gezellige en geslaagde Moederdag bij jou in de buurt.

2 mei 2024

1. lekker op de thee

Lekker traditioneel, maar oh zo gezellig: verras je moeder met een high tea. In Ridderkerk zijn tal van leuke horecagelegenheden waar je gezellig kunt aanschuiven voor een high tea. Controleer voor de zekerheid vantevoren de openingstijden.

2. gratis duik in de fakkel

Tijdens Moederdag is de toegang voor alle moeders en oma’s gratis. Dus neem je moeder gezellig mee voor een verfrissende plons in het water.

3. muzikale moederdag

Totaal iets anders op Moederdag doen? Neem je moeder mee voor een muzikale middag in de Loods. Op zondag 12 mei vindt van 14:00 tot 16:00 hier de grote finale van de zangwedstrijd plaats.

4. sportieve moeder?

Op zoek naar een actieve Moederdag voor jong en oud? Sla dan samen je slag bij de Holeridders aan de Oosterparkweg.

5. kies het ruimte sop

Bij lekker weer, kun je natuurlijk ook je moeder mee nemen voor een boottochtje over de Waal. Heb je zelf geen bootje, dan kun je deze gemakkelijk huren bij De Theetuin Rijsoord.