5 x horeca met kinderen

Heb je kleine kinderen en wil je toch een beetje als vanouds genieten van de horeca? In Ridderkerk kan dat! Er zijn genoeg leuke plekjes waar jij in alle rust een kop koffie kunt drinken of kunt genieten van een heerlijke lunch, terwijl je kids lekker aan het spelen zijn. Ontdek de meest kindvriendelijke restaurants van Ridderkerk!

5 plekken met kinderen

1. De rivieren, het vele verkeer op het water, de vergezichten, de stoere omgeving, het licht en de constant veranderende samenstelling van de wolken, zorgen voor een waar spektakel! Bij Paviljoen Struis kun je lekker borrelen terwijl de kinderen lekker kunnen spelen in het kindergedeelte.
  2. De Theetuin in Rijssoord is heel leuk voor de iets grotere kinderen. Je kunt er midgetgolfen, bowlen of varen.
  3. De Pannekoe ligt aan de rand van het Oosterpark in Ridderkerk en naast de kinderboerderij. En heeft een speelhoek binnen en speeltuin buiten! Op de menukaart staan ook een veel gerechten speciaal voor kinderen.
  4. Bij NIKKI aan tafel krijg je een klein ijsje bij je koffie of thee. Wie wordt daar nu niet blij van!
  5. Tot slot kunnen kinderen bij ook bij De Huiskamer ook heerlijk spelen in het keukentje in de speelhoek. Ook organiseren ze speciale moeder-kind ontmoetingsochtenden.